poniedziałek, 7 grudnia 2015

Finisz Wymianki Pod Patronatem Świętego Mikołaja

Paczuszkę Miko dostarczył z dużym wyprzedzeniem, ale cieszyć się zawartością mogę od wczorajszego ranka. Moim Mikiem była w tym roku Misia Patysia a że sama bloga nie ma, to muszę się pochwalić paczuszką za nas dwie. Dostałam samiutkie fajowskie rzeczy - prawie wszystko z listy, doprawdy nie wiem jako to Miko zrobił, no ale w końcu byłam GRZECZNA ;). A moja paczucha to:


Ach..... taki Mikołaj może do mnie przychodzić codziennie :))))))


Ja natomiast byłam Mikołajem dla Reni
Wszystkiego z listy niestety nie udało mi się zebrać do paczki, ale cząstkę marzeń uważam za spełnioną



Zapomniałam ;( obfocić chustecznik i kilka drobiazgów, które również znalazły się w paczuszce, ale możecie je zobaczyć na blogu u Reni






3 komentarze: