wtorek, 6 stycznia 2015

Wymianka Noworoczna

Już mogę się pochwalić przecudnymi prezentami z noworocznej wymianki którą zorganizowała Ewcia. Moją parą była sama Ewa, dostałam (wedle życzenia) całe mnóstwo bransoletek - w wykonaniu Ewy - mistrzostwo świata
oraz inne prezenty , które wypełniły ogromniastą pakę
no i WIANEK...Wianek mój ukochany....
Cuda prawda? pod koniec roku wymianki mi obrodziły w piękne prezenty, miejmy nadzieję ze cały rok taki będzie ;) A oto prezenty, które poleciały ode mnie do Ewci

7 komentarzy:

  1. Super. ....tylko oczy cieszyć. ...niestety ja nie dostałam od mojej pary; (

    OdpowiedzUsuń
  2. już te cudeńka podziwiałam u Ewy, cuda przygotowałyście obie, ale ja "ZAZDRASZCZAM" ci z całego serca tego wianka, zakochałam się w nim jak go tylko ujrzałam, oj bardzo
    podsumowując mój wybuch zazdrości wspanałości

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ to była wymianka - cudeńka same:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała wymianka! Jak zawsze poczyniłaś cuda! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń