środa, 30 listopada 2011

Wiedziałam że tak będzie!

Tak, tak... to mój blog. W końcu się zdecydowałam. Blog nowy, ale mnie samą i moje prace zna już kilka blogowiczek. A ten pierwszy post dedykuję Moteczkowi - tak jak obiecałam. Jakiś czas temu umówiłyśmy się na prywatną wymiankę. Ja robiłam chustecznik w krówki a Marysia dla mnie - niespodziankę. No i dziś właśnie przyszła. Jak zwykle cudna, perfekcyjna, zapakowana z jubilerską dokładnością, bo zawartość delikatna. A że jest to zawartość świąteczna, muszę zacząć świętować już od dziś, bo przecież trzeba wszystkim pokazać!!!!! Od tej chwili możecie mi zazdrościć.
Zdjęcie zapożyczyłam z bloga od Marysi, chyba zła na mnie nie będzie.

3 komentarze:

  1. Bożenko - witaj w blogowym świecie.
    To wspaniale, że zdecydowałaś się na prowadzenie blogu i pokazywanie całemu światu efektów swoich zamiłowań i pasji.
    Bardzo się cieszę, że niespodzianka Ci się spodobała.
    Pozdrawiam i buziaczki posyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w blogowym życiu:)pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że wreszcie założyłaś swojego bloga!!!! Powinnaś to była zrobić już dawno i pokazywać światu swoje wspaniałe prace.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń