niedziela, 12 listopada 2017

Wymianka parakulinarna

Moją parą wymiankową była Edytka. Bardzo szybko kurier przywiózł mi taaaaką pakę


Była olbrzymia. A w środku milion cudnych rzeczy. Były słoiczki z przetworami, mnóstwo drobiazgów do kuchni. Także biżutki i przydasie. Cały ogrom niespodzianek. Przetwory już spożytkowane, drobiazgi znalazły swoje miejsce w domu. Te świąteczne jeszcze czekają ;)


Ja dla Edytki przygotowałam też kilka drobiazgów. Niestety moja niespodzianka nie była aż tak ogromna, ale myślę że równie przydatna.

7 komentarzy:

  1. Ja dostałam duzo duzo woecej.niz na tym zdjęciu. Bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożenko! Naprawdę dużą pakę dostałaś, Również i ty wysłałaś piękności - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne prezenty dla siebie przygotowalyscie :)))) Pozdrawiam Cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Krásne a aj chutné darčeky :-)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe upominki przygotowałyście:)

    OdpowiedzUsuń