czwartek, 19 kwietnia 2012

Prezenty z Wymianki różanej

Mam, mam! dostałam swoje prezenty z różanej wymianki u Asja-decu. Dostałam je od Joanki. Słodkości zniknęły od razu, wisiorek z różyczką od razu zawisł...






a jeszcze są bielusieńkie kolczyki różyczki



 całe mnóstwo innych fajnych rzeczy



i serwetka też bielusia z różyczką w środku



Dziękuję Joance za śliczne prezenty, a Asja-decu za zorganizowanie wymianki.
Ja przygotowywałam niespodziankę dla Wioli.
Osobiście zrobiłam dla niej różane mydełko i wisiorek z różyczką, dorzuciłam też parę przydaśków, czekoladkę i herbatkę, ołóweczki z PAHu i magnes na lodówkę. Wiola już paczkę dostała i myślę, że jesteśmy wszyscy usatysfakcjonowani.

3 komentarze:

  1. Cieszę się, że jesteś zadowolona:) Ładne mydełko wysłałaś Wioli, i wisiorek też:)
    Ja jeszcze czekam na swoją paczkę.
    Buziaki! :***

    OdpowiedzUsuń